marți, 6 octombrie 2009

Patlagele verzi prajite




Felul este inspirat din filmul cu acelasi nume Fried Green Tomatoes unde, se mancau rosiile acestea atat de des si de cu pofta, incat intr-un lung final, am ajus si eu sa le fac. Sint putin acrisoare, deci se potrivesc pe post de garnitura langa o friptura. Am facut si-un mujdei de usturoi ca sa stim o treaba :)

Rosiile se taie felii de 0.5cm, se pun pe un servet absorbant pana pregatim: faina, oul batut cu putin lapte, sare si piper si pezmetul. Fiecare felie se trece prin faina, ou, apoi pezmet si se prajeste in ulei, la foc mediu, pana se rumenesc frumos. Se scot tot pe hartie absorbanta si se servesc calde sau reci. Reci, in sandwichuri cu friptura sint excelente, inlocuiesc minunat muraturile :)

3 comentarii:

bucatariadenysei spunea...

interesant....

Zazuza spunea...

am incercat cu patlagelele ramase in gradina. mi-nu-nat!

Andreea spunea...

Zazuza, ma bucur ca v-a placut. :)

Trimiteți un comentariu