miercuri, 8 octombrie 2008

Churros- gogosi spaniole



- 250 ml apa + 60 ml ulei se pun pe foc
- 200g faina + 30g zahar pudra + jumatate de lingurita de sare se amesteca
- cand lichidul incepe sa firaba punem dintr-un foc compozitia cu faina si amestecam pana iese o coca vartoasa.

Cand s-a racorit (sa putem tine degetul pe coca fara eforturi extreme) adaugam pe rand 3 oua mari sau 4 mici.
Pe o forma unsa cu putin ulei se fac din coca forme serpuite sau spiralate, printr-o punga de plastic taiata la un colt.

Se incinge uleiul, cu o paleta unsa cu ulei luati una cate una spiralele si le puneti in ulei. Prajiti pe fiecare parte pana se rumenesc frumosc. Se scot pe o hartie absorbanta. Se pudreaza cu zahar pudra si scrotisoara daca va place. Se potrivesc langa o ciocolata calda sau o cafea tare

Taina
- uleiul e perfect incins daca atunci cand introduceti coada unei linguri de lemn se ridica mici bule pe langa ea.
- se prajesc mai frumos daca le intoarceti des si focul e pe mediu spre minim

Pt ca ursitoarele nu m-au inzestrat cu rabdare am facut cateva S-uri printr-o forma speciala, apoi am taiat o punga intr-o parte si-am mai facut niste bete si spirale si daca am vazut ca nici asa nu merge repede am mai taiat una din coltul deja taiat si-am facut niste caltabosi ceea ce nu va sfatuiesc sa faceti pt c-am prajit pe urma la ei, la foc mic, triplu timpul cat as fi prajit la gogosile subtirele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu