miercuri, 26 mai 2010

Quinoa cookie-burgers


In bucataria mea s-a declansat o quinoa frenzy, dupa cum lesne observati :))

Va spuneam (sau am avut intentia) c-am fiert 2 pahare cu 2 feluri de quinoa, alba si rosie.
Cu cea rosie am facut o salata excelenta ieri.

Reteta de azi are potential si merge de minune cu o salata vesela (salata romaine, castraveti, rosii ceapa + vinegreta clasica). De ce spun ca are potential? Pentru ca trebuia ceva mai mult condimentata ... in rest, zau ca n-are niciun cusur. :)

Cuptorul se preincalzeste la 400°F.

Ingrediente
1 pahar de quinoa alba fiarta de cu seara dupa metoda descrisa aici (foarte important!) + 2 oua + 1 ceapa+ 3-4 catei de usturoi+ 1 conserva de naut fiert+ o mana de patrunjel+ 1 ardei rosu+ 1 lingura de sos Worchestershire + sare si piper dupa gust

- toate cele de mai sus le-am amestecat in robotul de bucatarie pana am obtinut o pasta care se tine batoasa.

Asternem o tava cu hartie de pergament si cu ajutorul unei linguri speciale pt inghetata punem mogaldete de pasta la o distanta de 2-3 cm. Se coc 20-25 minute. Se scot pe un gratar si se lasa la racorit pana pregatiti o salata acrisoara ori pana puneti masa. Interiorul ramane pastos, ca un piure, exteriorul putin intarit, nu crocant insa textura e placuta.
Ca aspect seamana cu dragalaseniile acestea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu