vineri, 23 ianuarie 2009

Prajitura 18 linguri - cu fructe


Titlul este foarte sugestiv pt dificultatea prajiturii. :)

Amestecam spuma 4 galbenusuri cu 18 linguri de zahar, apoi adaugam 1 praf de copt, 18 linguri de ulei , 18 linguri de lapte si 18 linguri de faina (mai varfuite)
- cele 4 albusuri de bat spuma si se adauga la sfarsit in compozitia de mai sus amestecand f incet
- coca obtinuta trebuie sa curga, dar nu foarte tare, altfel fructele se duc la fund
- turnam compozitia intr-o tava mare de aragaz tapetata cu hartie de pergament
- asezam fructele si dam la cuptorul preincalzit la foc mediu 350-375F pana se rumeneste pe deasupra (35-40 minute) si scobitoarea cu care o incercati iese uscata

Fructe pot fi: capsuni (preferata noastra), amestec de fructe de padure, prune bistritze ...
Se taie cand s-a racit si se pudreaza cu zahar pudra.

E simpla, simpluta si tare buna.

ex la varianta cu fructe de padure =mure + afine+ zmeura

11 comentarii:

yafa spunea...

Draga mea, am facut-o azi a doua oara, prima am facut-o cu piersici din compot si cea de azi cu capsuni, au iesit miamiiii de bune.Te imbratisez

Andreea spunea...

Yafa ma bucur c-ai incercat-o.
E prajitura de temelie la noi :)
Te pup.

FLIK-FLAK spunea...

acum ma duc sa o execut, caci mi-a facut cu ochiul inca de azi dimineata cand am descoperit-o urati-mi bafta ;-)
revin cu impresii!!!!

Andreea spunea...

Bafta! :)
Iese sigur si de buna... e excelenta :)

FLIK-FLAK spunea...

Am facut-o in cantitate dubla!!!!! Stiam ca o sa-mi placa!
Multumesc!!!!

Andreea spunea...

Cu multa placere Lavinia :)

Co spunea...

Andreea, imi spui te rog, daca am capsune congelate, as putea sa le utilizez asa sa mai degrama decongelate inainte? Merci:)

Andreea spunea...

In general, la genul asta de prajituri e mai bine sa le pui congelate pt ca-si pastreaza forma mai bine.

Co spunea...

Multumesc, asa am facut, a iesit foarte buna. Multumim pentru reteta. Multe idei bune in continuare!

Andreea spunea...

Super! :)

La Bulina spunea...

A iesit super! Credeti ca se poate congela?

Trimiteți un comentariu