miercuri, 8 octombrie 2008

Prajitura cu foi de napolitana si crema de biscuiti

Am facut-o in foi rotunde de 27cm diametru si cantitatea a fost la fix. Daca sint mai mari foile musai sa refaceti proportiile ca sa nu aveti supriza ca n-aveti ce intinde intre atatea foi. Am facut crema in robotul de bucatarie - am pisat 350g de biscuti simpli si-am adaugat 250g unt + 2-3 linguri de amaretto dar puteti pune si esenta de rom - separat am infierbantat 150ml lapte in care am pus 300g zahar si 3 linguri de cacao - acum turnati laptele cald peste compozitia cu biscuiti de mai sus si mai lasati cateva ture cu robotul pana se transforma totul intr-o crema mai degraba curgatoare decat tare - am pus si nuci in tot mixul puteti sa puneti migdale si stafide sau ce va mai place - se intinde foaia peste creme si se lasa la rece pana a 2-a zi cand se taie in romburi de ex pt un look mai special.

2 comentarii:

Antonina spunea...

Cat de mult imi place prajiturica asta.. Mama mi-o pregateste de fiecare data cand trec pe acasa, iar eu recunoasc ca n-am pregatit-o ever .. si stau si ma intreb de ce?? hmm.. incep sa-mi pierd memoria , clar trebuie sa o trec pe lista mea de to do.. Pup

Andreea spunea...

Mama ne-o facea pe cea cu crema caramel, one of my all time favorite, dar imi plac toate prajiturelele cu foi de napolitane postate pe blog. Pupici. Merci pt vizita :)

Trimiteți un comentariu