vineri, 18 martie 2011

Fursecuri cu susan


O mica nota pe langa subiect: am inserat google translator (si sper sa functioneze) pt cititorii de pretutindeni si tinand cont de faptul ca instrumentul are mult umor, va rog sa nu ma invinuiti :) daca o sa va indemne sa ''bateti frisca cu biciul, calare pe o matura'' .... :))

Reteta de azi este dintr-un ziar local si pt ca-mi place mult susanul, desigur c-am copiat-o. Concluzia: sunt foarte faine! Cand sunt calde se topesc in gura iar susanul le confera o crusta putin crocanta. Ce sa nu ne placa?


Ingrediente:
200g faina+ 125g unt la temperatura camerei+ 100g zahar tos+ 1 ou+ 1/4 lingurita de bicarbonat de sodiu+ 1/4 sare+ 2-3 linguri de seminte de susan

- se incinge cuptorul la 375F (190C) si se asterne o tava cu hartie de pergament
- untul se bate spuma cu zaharul, se adauga oul si se amesteca pana se imprietenesc toate
- faina, sarea si bicarbonatul de sodiu se amesteca apoi se adauga totul peste amestecul cu unt
- se amesteca bine, coca are o consistenta care permite formarea unor bile de marimea unei nuci
- daca e prea moale se poate da, pt 10 minute, la frigider
- se formeaza bilele, se tavalesc prin susan, se pun pe tava la distanta de 3-4 cm una de alta, se aplatizeaza putin si se coc intre 7-10 minute pana sunt frumos umflate si aurii pe partea care a stat pe tava (supravegheati totusi coacerea)





8 comentarii:

Cristina spunea...

Foarte frumoase fursecurile. Se trec la favorite. ;)

Lia spunea...

Daca reteta e faina,eu bat si cu biciul si ma sui si pe matura.:))

Andreea spunea...

Merci Cristina, sunt super faine. :)

LOL Lia, asa mi-a tradus google o reteta dintr-o limba slava. Sa lesin de ras si mai multe nu :)

mircea spunea...

Doamne... Cit am mai ris! Pentru momentul asta , din aceasta dimineata, te iubesc :)
Well, you know what I mean! :)
Ca sa inchei in aceeasi nota: die my mother if I lie you :)
Am ris cu lacrimi :)

Claudia Mic spunea...

Imi plac la nebunie minunile care ies din mainile tale.Te asteapta niste premii la mine pe blog!

Andreea spunea...

LLOL Mircea, punct ochit, punct lovit. :)
Cand ai chef de ras mai traduci una alta si sigur iese ceva hilar.

Am testat instrumentul pe reteta precendenta, romana franceza din 'O bunatate!' a rezultat 'O Dieu!' ce-or intelege cititorii mei francezi... LOL


Claudia Mic merci tare mult pt premiu. O zi buna!

Dana Mariette spunea...

Imi plac:)susanul e preferatul meu ,iar fursecurile sunt deliciose.

Andreea spunea...

Servus Mariette, ma bucur ca-ti plac. O saptamana faina sa ai! :)

Trimiteți un comentariu