duminică, 27 septembrie 2009

Ciorba radauteana




sau pseudo-ciorba de burta :) pentru ca asa am botezat-o eu o buna bucata de vreme pana sa-i aflu numele.


- ne trebuie carne de pui sau curcan, e bun si pieptul dar sa aiba si putin os pt ca acolo se ascunde si gustul
- punem carnea (cam 1kg) la fiert in 3-4 l de apa rece si o spumam bine
- 3 morocovi, 1 pastarnac, o ceapa mare se curata, spala si se adauga intregi in ciorba
- se fierb pana se inmoaie carnea si se fierb legumele
- se trece zeama intr-o oala curata si se pun inapoi in zeama strecurata, o parte din legume facute piure fin cu blenderul manual. Eu in momentul asta am adaugat si 2-3 catei de usturoi maruntiti bine
- se pun si bucatele de carne
- se mai lasa 2-3 clocote apoi cu ciorba data la foc mic, adaugam 200ml smantana lichida (eu folosesc cooking cream) batuta cu 2-3 galbenusuri si putin zeama de supa si se toarna peste ciorba, lasand pret de 2-3 minute
- se sareaza si pipereaza dupa gust si se stinge focul

Este foarte buna!

Taina: se serveste la masa cu otet, mujdei de usturoi si smantana, exact ca o ciorba de burta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu