luni, 5 aprilie 2010

Paste orzo cu salata muffaleta


Sper ca ati petrecut un Paste linistit, c-ati mancat moderat :)) si mai ales, ca ati savurat compania celor dragi. Noi asa am facut. :)

Pozele sunt din nou din seria vintage. E o salata interesanta, cu un nume haios si mi-am spus sa aduc reteta si aici, poate va capteaza atentia.

Muffaletta:
1 lingura usturoi tocat
50ml otet balsamic
125ml ulei de masline
2-3 linguri de zeama lamaie
1/2 lingurita fulgi de chili
1 lingurita piper proaspat macinat
1 morcov taiat cuburi
125g masline negre, la fel si din cele verzi (umplute cu ardei)
125g de anghinare marinata (se gasesc in alimentare)
125g ardei rosu copt
125g telina (tulpina) taiata cuburi
1/2 ceapa rosie tocata marunt

Pentru servit:
750g de orzo fiert (cam 400g nefiert)
250g feta
8-10 foi de salata verde
125g rosii taiate cuburi

- in food processor, combinati usturoiul, otetul, uleiul, sucul de masline si de lamaie, chili-ul si toate celelalte mai putin ceapa rosiile si feta. Se pulseaza pt a obtine o consistenta nu prea omogena (ca in poza sau chiar putin mai mare). Transferati intr-un bol si dati la rece minim 2 ore
- adaugati pastele orzo la legumele marinate, amestecati, apoi adaugati feta si amestecati din nou.

Se servesc pe cupe din foi de salata verde impodobite cu un mot de rosii cuburi.
Cu muffaletta, italienii fac un sandwich foarte aspectuos. Voi reveni cu reteta.

2 comentarii:

yafa spunea...

Ce salatica buna ai facut , caasa dupa sarbatori, ce fel de paste sunt astea pe la mine n-am vazut?...Te astept in vizita caci iespurasul mi-a adus un cos de premii si a tinut mortis sa ti le ofer.Pupicei

Andreea spunea...

Elo, servus. :)
Te pup
E o poza batranica (are 2 ani si ceva, dar imi adun de ici si colo retetele), inca nu ne-am cumintit dupa sarbatori caci burdusisem frigiderul. LOL :))

Pastele sunt in raionul de paste la noi. Sigur le gasesti, mai ales ca acum stii de existenta lor.

Merci frumos pt iepuras. :)

Trimiteți un comentariu