miercuri, 31 martie 2010

Bacon rasucit ...


... in foietaj. :)
O idee draguta de aperitiv cald, povestita de o foarte simpatica prietena si colega de servici.
Reteta este extrem de simpla, se consuma in cantitati mici, altfel ni se apleaca :)) insa gustul ... guuustul ... e fabulos.

Pentru ca intru in febra pregatirilor :) si nu mai am timp sa va salut, va doresc un Paste fericit alaturi de cei dragi.


O mica paranteza: gasiti aici o reteta de drob cu ficat de pui, iar aici reteta unui minunat cozonac cu nuca.

Ingrediente: aluat pt foietaj ori aluat pt croissante (Pillsbury de ex) si bacon (afumat au ba).
Cuptorul incins pe 425F (foietajului ii place cuptorul fierbinte bine).

Se intinde foaie subtire, se taie fasii de aproximamtiv 3cm latime, se asterne pe fiecare fasie de aluat, o felie de bacon, se rasucesc impreuna si se pun intr-o tava acoperita cu hartie de pergament. Primele 10-15 minute am copt la 425F, apoi am dat pe 375 in asa fel incat foietajul sa se umfle si mai ales coaca frumos. Cand este frumos rumenit si baconul colorat scoatem tava din cuptor. Dupa 10 minute de odihna sunt perfecte.

Taina:
- aluatul se poate unge cu galbenus subtiat cu o lingura de apa, se poate presara susan, eu am preferat varianta light (foarte 'light' :) )



Se poate servi sub forma betigasului intreg ori bucatit. :)

3 comentarii:

Dana2dor spunea...

Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

Andreea spunea...

Multumesc mult pentru gand. :)
Paste fericit! Te pup, :)

Andreea spunea...

Multumesc frumos Miha :) si voua la fel.

Trimiteți un comentariu