luni, 1 martie 2010

Flammkuchen (tarte flambée)


Am dramatizat culorile doar pt ca in seara aceea n-am reusit sa ''prind'' lumina cum trebuie. :)

Imi place foarte mult tarta aceasta, este extrem de simplu de realizat si foarte savuroasa.

N-am sa ma lungesc pentru ca efectiv nu este cazul si intre noi fie vorba daca as putea scrie retetele pe un singur rand as fi cea mai fericita :)

Ne trebuie un aluat de pizza, acesta de exemplu, la care veti adauga 2 linguri de ulei de masline. Mai aducem 2 cepe (un soi dulce) taiate rondele, bacon 150-200g, taiat feliute, o cana de smantana groasa, sare, piper dupa gust si putina nucsoara

- cuptorul se incinge la 400-425F
- aluatul gata dospit se intinde in forma dorita (rotund, patrat etc) intr-o foaie de cca 8mm grosime
- peste aluat se intinde o cana de smantana in care am adaugat un varf de lingurita de nucsoara, sare si piper dupa gust
- se astern frumos rondelele de ceapa, apoi baconul
- se da totul la cuptor pt aproximativ 13-15 minute sau pana se rumeneste frumos

Este un deliciu!

7 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

MI-AI FACUT POFTA! CE BINE ARATA!

yafa spunea...

N-am mai fost de ceva vreme si cand colo, numai delicatesuri pe aici, prajituresti, prajituresti de zor. Iar flammkuchen super faina, fac si eu,a ta arata in mare fel.

Andreea spunea...

Servus Juste me, arata bine si e tare bun :)

Andreea spunea...

Yafa te pup ce mai faci?
Prajituresc desigur (mai putin cu mancatul LOL) si le ingramadesc repede pe blog sa pot pleca in vacanta linistita.

Sarea in bucate spunea...

Pe aripi de primavara
8 Martie lin coboara
Si in a lui privire
Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)

yafa spunea...

Andreea draguta mea, iti doresc o primavara minunata, un 8 Martie insorit si cu multe flori si cadouri, ca doar asa ne sta noua bine femeilor, nu?;)
Te pupic si vacanta frumoasa.

Andreea spunea...

Just me, Yafa cu maxima intarziere va foarte multumesc pt urari. Va pup

Trimiteți un comentariu