vineri, 28 mai 2010

Fudge cu ciocolata alba



Am schimbat foarte putin reteta de fudge cu ciocolata si nuci si-am inlocuit siropul de porumb cu siropul de agave (sunt sigura acum ca merge si cu miere, doar ca ideal ar fi sa folosim un sirop dulce fara gust propriu)


1/2 cup zahar alb + 1 cup zahar brun + 1 cup frisca + 1/2 cup unt + un varf de cutit de sare + 1/4 cup sirop de agave + 225g ciocolata alba + un pumn de miez de nuca + 1 lingurita extract de vanilie

Procedura este aceeasi ca la reteta de fudge cu ciocolata. La fel insa, l-am taiat inainte sa se intareasca perfect. Ideal ar fi sa-l lasati in pace peste noapte. Este foarte dulce insa gustul e tare placut. Mancati bucatele cat o aluna :))) si e perfect.

A iesit culoarea cafelei cu lapte pt ca zaharul meu brun a fost foarte inchis la culoare. Daca puneti un zahar bejuliu (vedeti diferitele nuante aici) iese un fudge de culoarea untului.

2 comentarii:

yafa spunea...

Ce bine ca am trecut pe la tine...ma astepta desertul...arata f. fain, n-am facut deloc, dar cred ca v-a trebui sa incerc intr-o buna zi.Si atunci sigur reteta va fi de la tine. O saptamana frumoasa

Andreea spunea...

Merci yafa si voua va doresc o saptamana faina :)
Reteta e faina, ducle bine de tot insa cumva nu deranjeaza.

Trimiteți un comentariu