joi, 3 decembrie 2009

Piept de pui pseudo general Tao


Am sa scriu cantitatile din reteta originala, eu am pus 3 piepti de pui

1 piept de pui taiat fasii sau cuburi

Marinada: 2-3 linguri de sos de soia, 1 lingura de ulei de susan

Aluat: 1/2 pahar faina; 1/4 pahar amidon; 1 lingurita sare, 1 ou, 2 linguri ulei, putina sare ... si apa cat sa iasa un aluat de clatite mai gros

'Glazura': 1/8 pahar miere, 1 lingura zahar, 1/8 pahar ketchup, 1-2 linguri otet de vin alb (sau otet de orez) - amestecul trebuie sa fie dulce acrisor

- pieptul de pui se pune in marinada pt cateva ore (macar 2) si se da la frigider.

Cum se prepara
- se incinge ulei intr-o tigaie
- se rastoarne cuburile in aluatul de clatite, sa fie acoperite, apoi se pun la prajit rand pe rand
- intr-un wok incalzim glazura, rasturnam cuburile de pui pane si amestecam atat cat sa le imbracam intr-un glaze lucios
- se presara seminte de susan (cca o lingura) si se trage de pe foc

Se servesc cu paste chinezesti prajite (am incercat 2 feluri sa vad care-i diferenta... mi-au placut amandoua)
Pastele (300g aproxim am pus eu, ar fi trebuit ceva mai mult sos pt cantitatea aceasta) se fierb 2 minute, se scurg apoi se pun la prajit in wok in putin ulei , stropindu-le cu urmatorul amestec :

*1-2 linguri sos de soia, 1 lingurita de sos de chilli (eu n-am pus), 1 lingura de zahar, 1 lingura de vin de otet; 1/2 lingurita de sare, 1/2 lingurita amidon; 6-7 linguri apa calduta

2 comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

suna delicios si simplu de facut! ia sa incerc si eu!

Andreea spunea...

Ia incearca :)))
Noua ne-a placut foarte mult. Trebuie o idee mai mult sos pt cantitatea de paste pe care am folosit-o desi chiar si-asa au fost tare bune.

Trimiteți un comentariu