luni, 3 ianuarie 2011

Couronne bordelaise



Va doresc un 2011 fabulos (sanatate, oameni faini, succese nenumarate si orice vis va incanta, sa vi se implineasca)

Reteta aluatului este cea de bagheta fratuzeasca, cu ale cuvinte, o paine cu coaja croacanta si miez foarte pufos.

Postarea de astazi este despre pasii de parcurs pana la obtinerea coroanei si sper ca pozele sa fie graitoare.



Traditional sunt 8-9 bule, eu le-am redus la 5 pentru ca vroiam doar sa experimentez designul.





Se rastoarna coroana dospita: pe un fund de lemn, pe o tava, pe o lopata pt pizza etc si se da la cuptor


¸

Designul vazut de sus, mi-a reusit asemanator cu logo-ul trupei The Rolling Stones, "Tongue and Lip Design" :))





10 comentarii:

Gabriela spunea...

La multi ani Andreea!!! si An nou fericit!
Mi-e foame ;-) si mai ales pofta

XOXO Bitzu

Zazuza spunea...

la multi ani! ai inceput anul gustos de tot :)!

Andreea spunea...

La multi ani Bitzu! S-aveti un 2011 minunat! Te pup. :)

Zazuzaaa, nu te-am citit demult :)
La multi ani! Iti doresc un an nou mai grozav decat ti-l imaginezi :)

Liana10 spunea...

Ce pufosenie de coroana...minunata!
La multi ani si un An Nou cu sanatate si belsug in toate iti doresc!

Andreea spunea...

Merci fain Liana. Sa ai un superb pe toate planurile! :)

Ana Maria Ciolacu spunea...

Cat de bine arataa!!! Ai un blog absolut fantastic cu niste super fotografii.Painica o sa o incerc negresit si daca imi permiti,as vrea sa te trec in blog roll,asa voi fi imediat la curent cu postarile noi.Daca doresti arunca un ochi si pe la mine.Iti urez un 2011 plin de succese,fericire si multe multe retete!

Andreea spunea...

Merci Ana, bine ai venit.
Te-am trecut in blogroll.
Am sa trec sa vad retete tale italiene, am fost in vara la Roma si-am ramas iremediabil indragostita :)
Sa ai un 2011 minunat!

Boabe de Cafea spunea...

Ce frumos arata! :)

Andreea spunea...

Wow ce infoiata e! Mi-e foame!Pup.

Ana Maria Ciolacu spunea...

Te-am trecut si eu scumpica! Asa e , Italia te face sa te indragostesti de gastronomia ei.Atat de bogata,delicioasa si simpla deopotriva.Pup u,te astept pe la mine!

Trimiteți un comentariu