duminică, 9 ianuarie 2011

Tilapia si dovleac la tigaie



O idee de cina pentru serile grabite din saptamana :)

2-3 fileuri de tilapia se injumatatesc pe lung, se sareaza si pipereaza, se tavalesc prin malai si se prajesc in putin ulei de cocos (l-am utilizat in premiera si primeste nota 10) cam 2 minute jumate pe fiecare parte. Se servesc cu garnitura de orez brun (puteti fierbe 1-2 pahare de orez brun si-l aveti in frigider pt serile din saptamana pt salate ori garnitura la sosuri, peste etc) si dovleac soiul butternut taiat cuburi (1,2cm latura) si rumenit in tigaie, in cateva linguri din acelasi ulei de cocos (nu are gust, deci folositi-l cu incredere :) ) pana se patrunde, vreo 5 minute in total.

Pestele il puteti servi simplu ori picurat cu zeama de lamaie.

Voila, c'est tout! :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Yummy!! thks

Zazuza spunea...

delicios! eu sunt mare fan dovleac, va sa zica am notat si abia astept sa pun in practica!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Si eu ma abonez!

sara & Miki spunea...

Imbietor... Pup!

Andreea spunea...

Zazuza, Mononoke hai sa dam mana cu mana :)

Sara te pup si eu.

Trimiteți un comentariu