vineri, 10 iunie 2011

Pizza bites



ori imbucaturi de pizza :)

Nu e mult de povestit, ne trebuie un aluat de pizza pt niste bilute de aluat umplute cu tot ce ne place sa gasim pe o pizza. In exemplul meu: cuburi de mozzarella si pepperoni + sosul aromat cu oregano alaturi. Gata!

Aluat:
500g faina pt paine (unbleached) + 2 lingurite drojdie uscata instant (cca 6g)+ 1 lingurita de sare+ 250-300ml apa la temperatura camerei + 2 linguri de ulei de masline

- faina si drojdia se amesteca, la fel si apa cu sarea apoi lichidul se adauga peste faina si se framanta intr-un aluat elastic
- uleiul se adauga in ultimele minute de framantare
- aluatul se lasa la dospit la loc caldut pana isi dubleaza volumul
- se rastoarna pe masa usor unsa cu ulei de masline si se imparte in 2

Se incinge cuptorul la 425F (218C)

Eu la faza asta am intins una dintre jumatati, cu mainile, in forma de pizza, am uns-o cu sos de rosii si-am lasat-o in pace pana am facute bilele din aluat. Am dat-o la cuptor pt aproximativ 8 minute, apoi am ornat-o cu ciuperci feliate, sotate in tigaie pt cateva minute si cuburi de mozzarella. Iarasi la cuptor pana se topeste mozzarella. Simplu si delicios!

Dovada:


Mi-au iesit in jur de 10 bile insa cu proxima ocazie le-as face mai micute. :)
Bilutele se pun intr-o tava rotunda/patrata, se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul, se ung cu galbenus de ou diluat c-o lingura de apa, se presara cu oreganao uscat si eventual seminte de susan. Se coc pana se rumenesc frumos. Se lasa la racorit 10 minuet si se servesc cu sosul de rosii.

Mmmmm mmmm mmmm!

4 comentarii:

Mihaela spunea...

mmm mmm mmmmmm ce bine arata ultima poza :) mi se face foame!

Andreea spunea...

W-end fain Mihaela! :) Merci pt vizita!

Dulcegarii culinare spunea...

Da... clar felia aia e a mea !! Pupici

Andreea spunea...

Te pup Antonina! :)

Trimiteți un comentariu