miercuri, 4 noiembrie 2009

Supa de linte





Am gasit reteta intr-o revista pe care o rasfoiam, asteptandu-mi randul la casa, in supermarket. :) Nimic iesit din comun, dar era o zi foarte rece de octombrie si cand am vazut fotografia, m-am gandit ca este exact ce as manca in seara aceea.

250g linte uscata (am pus rosie)
1 ceapa si un catel de usturoi tocate marunt
1 ardei rosu si 2 morcovi, totul taiat cuburi
150 g spanac verde tocat fasii (cam ca taietii lati)
1 foaie de dafin si cimbru dupa gust
supa de pui vreo 2,5L sau desigur apa cu vreun cub knorr
sare si piper

Se calesc ceapa si usturoiul, se adauga ardeiul si morcovii, se calesc toate cateva minute
Se adauga supa de pui, aromele (dafin, cimbru) si se lasa la fiert 15 minute dupa care se adauga si spanacul cu lintea si se tin pe foc pana sint legumele fierte.

Potrivim de gust si servim cu sau fara smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu