miercuri, 10 februarie 2010

Briose cu cacao


Le-as numi chocolate muffins, insa nu au consistenta muffinelor de pe aici care sunt mai putin pufoase.
Daaar :) fetita mea le-a adorat deci ... 2 thumbs up. :)

200g faina + 50g cacao+ 1 plic de praf de copt (are 14g <=> o lingura de praf de copt) se amesteca intr-un castron

Intr-un alt castron se amesteca 4 oua+ 150g zahar pana isi dubleaza volumul, se adauga 200g unt topit, apoi 150ml lapte (sau 75ml amaretto + 75ml lapte)

Amestecul cu oua se toarna peste cel cu faina, se amesteca bine, se pune in forma de briose (umplem 2/3 din forma) si se da tava (cu mini cupele aliniate frumos) la cuptorul incins in prealabil la 375F pentru aproximativ 30-35 minute. Ies aproximativ 15 briose de marime medie.

Data viitoare am sa adaug si 100g ciocolata sa vedem ce iese. Oare niste nuci le-ar strica farmecul? :)
Inca ceva si incalec pe-o sa, din ingredientele de mai sus ar iesi un blat de tort foarte bun.

Ador formele din silicon, nu trebuie unse cu nimic, nu se lipesc, nu se uratesc. Perfecte!

Sursa.

3 comentarii:

Craita spunea...

Pentru ca fiecare desert de al tau m-a inebunit(incepand cu reteta ta de gogosi,pe care o urmez de fiecare data cand vreau minunatii pufoase si dulci)te asteapta un premiu la mine pe blog!

yafa spunea...

Ce faine sunt, am sa-ti fur si eu reteta sa vedem daca si ciocolatosul meu cel mic le papa cu bucurie. Te pupic

Andreea spunea...

Goldielock merci mult pentru gandul frumos. Ma bucur foarte tare ca-ti place rezultatul retetelor de pe blog. :)

Yafa, te pup. Sper sa va placa :)
Merci pt vizita.

Trimiteți un comentariu