sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Friptura de rechin


De cate ori aud cuvantul rechin imi zbarnaie in ureche melodia infricosatoare din filmul Falci :))
Carnea de rechin ( mancata in premiera) a fost o surpriza pt noi. Are consistenta carnii de porc, nici gustul nu e foarte departe si este extrem de satioasa.

3 ''cotlete'' de rechin, sare si piper dupa gust.
- se prajesc feliile de carne in putin ulei si unt, cam 4-5 minute pe fiecare parte.

Garnitura: sote de hribi si piure de cartofi

- am taiat hribii feliute (la robotul de bucatarie) si i-am prajit in putin ulei, unt si suc propriu. Sare si piper dupa gust, cand sucul lor s-a evaporat am pus putina smantana lichida sa formez un sos, am aromat cu patrunjel verde. Simplu si bun :)

Am servit feliile de rechin cu cate-o mini nuca de unt amestecat in prealabil cu patrunjel si zeama de lamaie si cele 2 garnituri de mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu