marți, 5 ianuarie 2010

Salata Waldorf imbogatita


Am fortat putin numele, asta-i inspiratia din seara asta, daca insa am vreo revelatie pe parcursul anului o sa revin sa-l slefuiesc :)

Dupa cum poate stiti este o salata din telina radacina, morcovi, mere, nuci si putina maioneza. A fost inventata pe la sfarsitul secolului XIX. Eu am adaugat o gulie (karalabe in partea de tara in care am crescut :)) si morcovi. Toate legumele se dau pe razatoarea mare (morcovii se storc daca nu terminati de mancat salata in aceeasi zi, pt ca lasa zeama destul de multa)

un morcov + o gulie + o telina mai micuta + un mar acrisor + cateva nuci rupte grosier+ o lingura de maioneza+ sare si piper dupa gust. Voila, c'est tout! :)

2 comentarii:

FLIK-FLAK spunea...

La multi ani draga Andreea si bun gasit in acest an!!!
Ma intereseaza cum influenteaza prezenta nucilor gustul salatei si de asemenea daca e musai sa pun nuci ca ale tale caci nu am vazut decat odata demult intru supe/hipermarket.
Numai bine!!!!!!!

Andreea spunea...

La multi ani Lavinia. Iti doresc un an 2010 minunat :)

Poti scoate linistita nucile. Cele din imagine au un gust mai apropiat de nuca obisnuita dar care a fost coapta in cuptor, sint nuci pecan.
Deci poti pune nucile cunoscute, cele romanesti, le poti coace putin sau le poti omite :)

Trimiteți un comentariu